Síť služeb¶
Síť sociálních služeb Jihočeského kraje (dále „Síť JčK“) je základní nebo podmíněná.
Poznámka
Informace o Síti JčK jsou zveřejněny na Sociálním portálu JčK / Plánujeme / Síť sociálních služeb.
Tvorba a aktualizace Sítě JčK se řídí Pravidly pro tvorbu a aktualizaci Sítě JčK (dále „Pravidla“), která upravují postup a podmínky pro naplňování Sítě JčK.
Základní parametry Sítě JčK (např. územní dostupnost služeb, kapacita služeb podle druhů a cílových skupin atd.) byly stanoveny v průběhu procesu plánování sociálních služeb.
Síť JčK je součástí Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji a je naplňována konkrétními sociálními službami v souladu s Pravidly.
Naplňování Sítě JčK na území kraje probíhá ve vzájemné spolupráci Jihočeského kraje a obcí.
Potřebnost sociálních služeb je prvotně zjišťována na místní úrovni, a to prostřednictvím sociální práce na obcích a dále při procesu tvorby komunitních plánů sociálních služeb.
K těmto informacím Jihočeský kraj přihlíží při zařazování sociálních služeb do základní a podmíněné Sítě JčK.
O zařazení sociálních služeb do Sítě JčK rozhoduje Zastupitelstvo Jihočeského kraje.
Poskytovatel sociální služby může podat v souladu s Pravidly tyto žádosti:
Žádost o zařazení sociální služby do základní Sítě JčK
Žádost o zařazení sociální služby do podmíněné Sítě JčK
Základní Síť JčK¶
Poskytovatelé, kteří mají zájem o zařazení sociální služby do základní Sítě JčK, musí podat žádost v souladu s Pravidly.
Varování
Žádost o zařazení soc. služby do základní Sítě JčK se podává výlučně prostřednictvím aplikace JASS.
Jak podat žádost?¶
Nutnou podmínkou pro podání žádosti o zařazení soc. služby do základní Sítě JčK je mít zřízen přístup do JASS. Podrobný návod, jak zřídit přístup do JASS, najdete v kapitole Přístup do aplikace.
Po přihlášení do JASS vyberte v menu Síť služeb“ > „Nová žádost“.
Zvolte typ žádosti A nebo B.
Typ A = Žádost beze změny
Tato žádost je určena pro služby, u kterých se nic z předchozího období nemění. Poskytovatel ji volí, pokud požaduje, aby služba byla zařazena v základní Síti JčK stejně jako v minulém období.
U těchto žádostí se nevyžaduje Vyjádření OÚ ORP.
Žádosti typu A budou na krajském úřadu přednostně posouzeny a sociální služba bude navržena k zařazení do základní Sítě JčK ve stávajícím rozsahu nebo v rozsahu dle kapacity stanovené v SPRSS.
Jak podat žádost typu A najdete v kapitole Žádost A - „Beze změny“.
Typ B = Žádost se změnou / nové zařazení
Tato žádost je určena pro služby, které chtějí žádat o zařazení se změnou oproti předchozímu plánovacímu období nebo žádají o nové zařazení.
U těchto žádostí se OÚ ORP vyjadřuje k potřebnosti soc. služby na svém území, a to prostřednictvím JASS.
Žádosti typu B jsou formálně posouzeny a následně hodnoceny dle kvalifikačních předpokladů a hodnotících parametrů. Posuzování a hodnocení žádostí je detailně popsáno v Pravidlech a Kritériích hodnocení.
Jak podat žádost typu B najdete v kapitole Žádost B - „Se změnou / Nové zařazení“.
Poznámka
Žádost A - „Beze změny“¶
Žádost „beze změny“ (typ A) podává poskytovatel při splnění těchto podmínek:
sociální služba byla zařazena v základní Síti JčK v minulém období (např. 2022-2024),
na další období (např. 2025-2027) poskytovatel nepožaduje změnu, tzn. chce zařadit sociální službu do základní Sítě JčK stejně (beze změny),
tzn. nebude se měnit Příloha č. 1 Specifikace sociální služby, která je součástí Pověření k poskytování služeb obecného hospodářského zájmu.
Obecný postup podání žádosti - typ A:
Zvolíte formulář žádosti typ A
Vyplníte formulář (3 kroky)
Odešlete formulář na úřad (podáte žádost).
Poznámka
K žádosti typu A se nepřikládají žádné přílohy - obecní úřad obce s rozšířenou působností (OÚ ORP) se nevyjadřuje k potřebnosti služby na svém území.
Postup pro podání žádosti typu A¶
Zvolte formulář žádosti typ A pomocí tlačítka „Podat žádost beze změny (typ A)“, menu: „Síť služeb“ > „Nová žádost“.
Začněte vyplňovat žádost pomocí tlačítka „Vyplnit novou žádost“
Žádost se vytvoří (po stisknutí tlačítka Vyplnit novou žádost) a má pouze 3 kroky (záložky):
Přehled = zobrazí se parametry, se kterými byla sociální služba zařazena v základní Síti JčK v minulém období
Kdo vyplnil = vyplníte kontaktní údaje
Odeslání = odešlete žádost
ad a) Na záložce „Přehled“ uvidíte:
parametry, se kterými byla sociální služba zařazena v základní Síti JčK v minulém odbobí (např. 2022-2024),
parametry, se kterými bude podána žádost o zařazení služby do základní Sítě JčK v novém období“ (např. 2025-2027).
Poznámka
Pokračujete tlačítkem „Přejít na další“.
ad b) Záložka „Kdo vyplnil“
Zadejte do formuláře informace o osobě, která žádost vyplnila.
Pokračujete tlačítkem „Uložit a přejít na další“.
ad c) Záložka „Odeslání“
Je zobrazen celý formulář žádosti o zařazení služby do základní Sítě JčK, tj. Kapacity, Kdo vyplnil, Čestné prohlášení.
Žádost odešlete na krajský úřad pomocí zeleného tlačítka „Podat žádost“ dole na konci formuláře.
Odesláním žádosti souhlasíte s čestným prohlášením.
Po kliknutí na „Podat žádost“ vyskočí potvrzovaní okno - „Opravdu podat žádost?“ - kde kliknutím na tlačítko „Ok“ podáte žádost (tj. odešlete žádost na krajský úřad).
Po odeslání žádosti (tlačítko „Podat žádost“ > „Ok“) uvidíte přehled žádosti, tj. parametry, se kterými byla žádost odeslána na úřad.
Varování
Po podání žádosti se změní „Stav“ žádosti. Ze stavu „rozpracovaná“ bude nově žádost ve stavu „čeká na zhodnocení“.
Posuzování žádostí typu A¶
Žádosti typu A budou přednostně posouzeny a sociální služba bude navržena k zařazení do základní Sítě JčK v rozsahu uvedeném v žádosti nebo v rozsahu dle kapacity stanovené v SPRSS JčK. Posuzování žádostí provádějí pracovníci Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského kraje.
Návrh základní Sítě JčK:
je projednán v Krajské koordinační skupině,
následně je předložen ke schválení v samosprávných orgánech Jihočeského kraje (rada a zastupitelstvo).
Poznámka
Posuzování a hodnocení žádostí je detailně popsáno v Pravidlech a Kritériích hodnocení.
Žádost B - „Se změnou / Nové zařazen퓶
Žádost „se změnou“ (typ B) podává poskytovatel v těchto případech:
„Změna“
sociální služba byla zařazena v základní Síti JčK v minulém období (např. 2022-2024),
na další období“ (např. 2025-2027) poskytovatel požaduje změnu, tzn. chce zařadit sociální službu v dalším období s jinými parametry (se změnou),
tzn. bude se měnit Příloha č. 1 Specifikace sociální služby, která je součástí Pověření k poskytování služeb obecného hospodářského zájmu.
Poznámka
nebo
„Nové zařazení“
sociální služba nebyla zařazena v základní Síti JčK v minulém období (např. 2022-2024),
na další období (např. 2025-2027) poskytovatel požaduje zařadit sociální službu do základní Sítě JčK.
Obecný postup podání žádosti - typ B:
Zvolíte formulář žádosti typ B
Vyplníte formulář
Odešlete formulář na krajský úřad (tj. podáte žádost).
Poznámka
K žádosti typu B se bude vyjadřovat obecní úřad obce s rozšířenou působností, na jehož území bude služba poskytována, tzv. Vyjádření OÚ ORP k potřebnosti soc. služby. Vyjádření OÚ ORP bude zajištěno v rámci spolupráce obcí a kraje, a to prostřednictvím JASS, nově se již nevyžaduje od poskytovatele.
Postup pro podání žádosti typu B¶
Zvolte formulář žádosti typ B pomocí tlačítka „Podat žádost se změnou nebo nové zařazení (typ B)“, menu: „Síť služeb“ > „Nová žádost“.
Vyberte formu poskytování soc. služby, kterou požadujete zařadit do základní Sítě JčK v novém období.
Součástí žádosti bude pouze ta forma poskytování, kterou jste zaškrtli (vybrali).
Formulář žádosti typ B se generuje v závislosti na formě poskytování soc. služby (např. u terénní formy se zobrazuje pole pro územní působnost, u ambulantní a pobytové formy se toto pole nezobrazuje).
Varování
Příklad: Sociální služba je registrována v ambulantní (AF) a terénní formě (TF). Poskytovatel požaduje zařadit do základní Sítě JčK obě formy poskytování - pak v žádosti musí zaškrtnout AF i TF. Pokud zaškrtne např. pouze AF, znamená to, že do základní Sítě JčK požaduje zařadit pouze AF, resp. TF nepožaduje zařadit do základní Sítě JčK.
Začněte vyplňovat žádost pomocí tlačítka „Vyplnit novou žádost“
Žádost se vytvoří (po stisknutí tlačítka Vyplnit novou žádost). Podle zvolené formy poskytování sociální služby se vám bude zobrazovat několik kroků (záložek):
Krok: Cílová skupina dle SPRSS¶
Zvolte cílovou skupina dle SPRSS.
„Cílová skupina dle SPRSS“ se zobrazuje všem druhům a formám poskytování sociální služby.
Poznámka
Volbu cílové skupiny nezapomeňte uložit - použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se váš výběr cílové skupiny v žádosti neprojeví.
Krok: Informace k terénní formě poskytování služby¶
Varování
Tento krok se ve formuláři zobrazuje pouze tehdy, pokud jste při založení žádosti (krok Vyplnit novou žádost) zaškrtli, že požadujete do Sítě JčK zařadit terénní formu poskytování služby.
Vyberte území - okres/ORP/obec - kde deklarujete, že službu budete nabízet a v případě zájmu i poskytovat, tzn. ve zvoleném okrese/ORP/obci bude vaše sociální služba dostupná.
Doplňte povinné údaje k terénní formě poskytování služby pro území každého zvoleného ORP.
ad 1. Vyberte území - okres/ORP/obec
Poznámka
Lokalitou působnosti / spádovou oblastí může být celý okres, ORP nebo jednotlivé obce. Nabídku území rozbalíte pomocí zeleného tlačítka plus.
Když zaškrtnete okres (např. okres Písek)
automaticky se zaškrtnou i jeho ORP (u okresu Písek jsou to ORP Milevkso a ORP Písek)
a zároveň i všechny obce na území okresu, resp. ORP.
Pokud vyberete lokalitu působnosti okres, znamená to, že vaše služba je dostupná ve všech obcích na území zvoleného okresu.
Pokud v žádosti chcete uvést jako lokalitu působnosti soc. služby pouze vybranou obec (např. Albrechtice nad Vltavou)
v seznamu zaškrtněte jen konkrétní obec,
tzn. rozbalte celou nabídku (strom) a najděte (zaškrtněte) konkrétní obec.
ad 2. Doplňte povinné údaje k terénní formě poskytování služby pro území každého zvoleného ORP.
Doplňte:
počet hodin dostupnosti sociální služby týdně,
provozní dobu služby,
výši úvazků pracovníků v přímé práci.
Poznámka
Nápovědu zobrazíte kliknutím na symbol čtverečku s otazníkem. Klávesou ESC nebo kliknutím na křížek nápovědu zavřete. Nápověda je k dispozici u povinných polí formuláře žádosti.
Poznámka
Doplněné údaje k ORP nezapomeňte uložit - použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Chyba při uložení
Pokud se při uložení zobrazí chybová hláška, znamená to, že nemáte vyplněné všechny povinné údaje.
Pole označená hvězdičkou jsou povinná. Pokud toto pole nevyplníte, při uložení se vám zobrazí chybová hláška.
Doplňte chybějící povinné údaje a uložte. K uložení použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Krok: Informace k ambulantní formě poskytování služby¶
Varování
Tento krok se ve formuláři zobrazuje pouze tehdy, pokud jste při založení žádosti (krok Vyplnit novou žádost) zaškrtli, že požadujete do Sítě JčK zařadit ambulantní formu poskytování služby.
Vyberte zařízení, která požadujete zařadit do základní Sítě JčK a kde bude služba poskytována v ambulantní formě.
Doplňte povinné údaje k ambulantní formě poskytování služby u zařízení, které požadujete zařadit do základní Sítě JčK.
ad 1. Vyberte zařízení, kde budete službu poskytovat v ambulantní formě:
Varování
Zařízení, které nevyberete (a nevyplníte pro něj požadované údaje), nebude zahrnuto v žádosti o zařazení soc. služby do základní Sítě JčK. Součástí žádosti bude pouze to zařízení, které jste zaškrtli a vyplnili pro něj požadované údaje.
ad 2. Doplňte povinné údaje k ambulantní formě poskytování služby u zařízení, které požadujete zařadit do základní Sítě JčK.
Doplňte:
kapacity a provozní doba zařízení vč. počtu úvazků pracovníků v přímé práci,
informace o bariérovosti zařízení.
Poznámka
Nápovědu zobrazíte kliknutím na symbol čtverečku s otazníkem. Klávesou ESC nebo kliknutím na křížek nápovědu zavřete. Nápověda je k dispozici u povinných polí formuláře žádosti.
Poznámka
Doplněné údaje k zařízení nezapomeňte uložit - použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Varování
Pokud máte pod jedním identifikátorem registrováno více zařízení (např. dvě) a změnu požadujete pouze u některých z nich (např. pouze u jednoho zařízení), je nutné vyplnit žádost typu B za všechna vaše zařízení (i ta, kde změnu nepožadujete). Důvodem je, že při posuzování vaší žádosti nevíme, jakou změnu požadujete (ani u jakého zařízení), proto je třeba vyplnit žádost typu B za všechna zařízení (registrována pod jedním ID) - tedy i za ta zařízení, kde změnu nepožadujete.
Zařízení, které nebude zahrnuto v žádosti, nelze posoudit, resp. nelze zařadit do základní Sítě JčK.
Pokud zařízení není zahrnuto v žádosti, znamená to, že poskytovatel nepožaduje jeho zařazení do základní Sítě JčK.
Chyba při uložení
Pokud se při uložení zobrazí chybová hláška, znamená to, že nemáte vyplněné všechny povinné údaje.
Pole označená hvězdičkou jsou povinná. Pokud toto pole nevyplníte, při uložení se vám zobrazí chybová hláška.
Doplňte chybějící povinné údaje a uložte. K uložení použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Krok: Informace k pobytové formě poskytování služby¶
Varování
Tento krok se ve formuláři zobrazuje pouze tehdy, pokud jste při založení žádosti (krok Vyplnit novou žádost) zaškrtli, že požadujete do Sítě JčK zařadit pobytovou formu poskytování služby.
Vyberte zařízení, která požadujete zařadit do základní Sítě JčK a kde bude služba poskytována v pobytové formě.
Doplňte povinné údaje k pobytové formě poskytování služby u zařízení, které požadujete zařadit do základní Sítě JčK.
ad 1. Vyberte zařízení, kde budete službu poskytovat v pobytové formě:
Varování
Zařízení, které nevyberete (a nevyplníte pro něj požadované údaje), nebude zahrnuto v žádosti o zařazení soc. služby do základní Sítě JčK. Součástí žádosti bude pouze to zařízení, které jste zaškrtli a vyplnili pro něj požadované údaje.
ad 2. Doplňte povinné údaje k pobytové formě poskytování služby u zařízení, které požadujete zařadit do základní Sítě JčK.
Doplňte:
kapacity a provozní doba zařízení vč. počtu úvazků pracovníků v přímé práci,
informace o bariérovosti zařízení,
počet lůžek a pokojů.
Poznámka
Nápovědu zobrazíte kliknutím na symbol čtverečku s otazníkem. Klávesou ESC nebo kliknutím na křížek nápovědu zavřete. Nápověda je k dispozici u povinných polí formuláře žádosti.
Poznámka
Doplněné údaje k zařízení nezapomeňte uložit - použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Varování
Pokud máte pod jedním identifikátorem registrováno více zařízení (např. dvě) a změnu požadujete pouze u některých z nich (např. pouze u jednoho zařízení), je nutné vyplnit žádost typu B za všechna vaše zařízení (tj. i za ta zařízení, kde změnu nepožadujete). Důvodem je, že při posuzování vaší žádosti nevíme, jakou změnu požadujete (ani u jakého zařízení), proto je třeba vyplnit žádost typu B za všechna zařízení (registrována pod jedním ID) - tedy i za ta zařízení, kde změnu nepožadujete.
Zařízení, které nebude zahrnuto v žádosti, nelze posoudit, resp. nelze zařadit do základní Sítě JčK.
Pokud zařízení není zahrnuto v žádosti, znamená to, že poskytovatel nepožaduje jeho zařazení do základní Sítě JčK.
Chyba při uložení
Pokud se při uložení zobrazí chybová hláška, znamená to, že nemáte vyplněné všechny povinné údaje.
Pole označená hvězdičkou jsou povinná. Pokud toto pole nevyplníte, při uložení se vám zobrazí chybová hláška.
Doplňte chybějící povinné údaje a uložte. K uložení použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Krok: Dopravní prostředky¶
Doplňte způsob zajištění dopravy za uživatelem.
„Dopravní prostředky“ se zobrazují sociálním službám poskytovaným v terénní formě.
Poznámka
Doplněné údaje nezapomeňte uložit - použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Krok: Transparentnost¶
Doplňte odkazy na webové stránky (URL adresy webových stránek), kde se zobrazí požadované informace o sociální službě.
„Transparentnost“ se zobrazuje všem druhům a formám poskytování sociálních služeb.
Poznámka
Doplněné údaje nezapomeňte uložit - použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Krok: Kdo vyplnil¶
Doplňte kontaktní údaje o osobě, která vyplnila žádost.
Kontaktní údaje budou použity v případě, když bude třeba k žádosti něco doplnit či si ujasnit.
„Kdo vyplnil“ se zobrazuje všem druhům a formám poskytování sociálních služeb.
Poznámka
Doplněné údaje nezapomeňte uložit - použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Krok: Odeslání¶
Zobrazí se celý formlář žádosti
Dole na konci formuláře žádosti se zobrazí tlačítko Podat žádost.
Pokud se vám zobrazila chybová hláška, koukněte na Chyba na kroku Odeslání.
ad 1. Formulář žádosti
Zobrazuje požadavek poskytovatele na zařazení soc. služby (vč. formy poskytování a zařízení) do základní Sítě JčK pro nové období (např. 2025-2027).
Na konci formuláře jsou k náhledu Kapacity (minulost), tj. kapacity, se kterými byla sociální služba zařazena v základní Síti JčK v minulém období (např. 2022-2024).
Na konci formuláře je též zobrazena informace, jaké OÚ ORP se budou vyjadřovat k potřebnosti vaší sociální služby na svém území.
Poznámka
ad 2. Tlačítko „Podat žádost“
Je umístěné dole na konci formuláře - slouží k odeslání žádosti na krajský úřad.
Odesláním žádosti souhlasíte s čestným prohlášením.
Varování
Po odeslání žádosti na krajský úřad se zobrazí zelený pruh Hotovo! Vaše žádost byla podána.
Po odeslání žádosti na úřad (tlačítko „Podat žádost“) se změní stav žádosti - ze stavu „rozpracovaná“ bude žádost nově ve stavu „čeká na zhodnocení“.
Podanou žádost si zobrazíte pomocí tlačítka „zobrazit“.
Poznámka
Přehled vašich žádostí najdete v menu: „Síť služeb“ > „Žádosti o zařazení“ (na stránce „Žádosti o zařazení služby do sítě výpis“).
Chyba na kroku Odeslání
JASS před odesláním na úřad zkontroluje, zda máte v žádosti vyplněny všechny povinné údaje.
Pokud nejsou vyplněny všechny povinné údaje, vyskočí vám chybová hláška s informací, jaké kroky žádosti je třeba doplnit.
Vraťte se k jednotlivým krokům žádosti, doplňte chybějící povinné údaje a uložte je.
Poznámka
K uložení použijte zelená tlačítka „Uložit“ nebo „Uložit a přejít na další“ dole na stránce každého kroku. Bez uložení se vámi doplněné údaje v žádosti neprojeví.
Posuzování žádostí typu B¶
Proces posuzování žádostí typu B se skládá z několika fází.
Formální posouzení žádosti;
Hodnocení kvalifikačních předpokladů sociální služby;
Věcné posouzení žádosti dle hodnotících parametrů;
Návrh základní Sítě JčK:
je projednán v Krajské koordinační skupině,
následně je předložen ke schválení v samosprávných orgánech Jihočeského kraje (rada a zastupitelstvo).
Posuzování žádostí provádějí pracovníci Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského kraje.
Poznámka
Posuzování a hodnocení žádostí je detailně popsáno v Pravidlech a Kritériích hodnocení.
Uložení / Zrušení žádosti¶
Varování
Žádost poskytovatele jde uložit nebo zrušit jen do doby podání (odeslání) na úřad.
Před odesláním žádosti na úřad:
je žádost ve stavu „rozpracovaná“, tj. pouze uložená. Vrátíte se k ní pomocí tlačítka „vyplnit“ (na stránce „Žádosti o zařezení služby do sítě výpis“).
Žádost (typ A i B) můžete před podáním (odesláním) na úřad zrušit. Tlačítko „zrušit“ najdete pod symbolem trojúhelníku (na stránce „Žádosti o zařezení služby do sítě výpis“).
Poznámka
Varování
Tisk žádosti a Vyjádření OÚ ORP¶
Z JASS si můžete stáhnout a vytisknout:
Žádost poskytovatele o zařazení služby do Sítě JčK - typ A i B,
Vyjádření OÚ ORP k potřebnosti sociální služby na svém území - týká se pouze žádostí typu B.
Tisk žádosti poskytovatele
Žádost poskytovatele o zařazení služby do Sítě JčK je možné stáhnout v PDF a následně vytisknout.
Zobrazte si žádost poskytovatele pomocí tlačítka „zobrazit“ (menu: „Síť služeb“ > „Žádosti o zařazení“)
Stáhněte si žádost pomocí tlačítka „Stáhnout v PDF“, které najdete pod symbolem trojúhelníku vpravo nahoře (na stránce Žádost o zařezení služby do sítě přehled žádosti).
Tisk Vyjádření OÚ ORP
Vyjádření OÚ ORP k potřebnosti služby je možné stáhnout v PDF a následně vytisknout. Stáhnout si můžete vyjádření, které již OÚ ORP odeslal na krajský úřad.
Poznámka
Zobrazte si žádost poskytovatele pomocí tlačítka „zobrazit“ (menu: „Síť služeb“ > „Žádosti o zařazení“)
Dole, na konci žádosti poskytovatele, je zobrazeno pole pro „Vyjádření ORP“.
V poli uvidíte všechny OÚ ORP, které se budou vyjadřovat k žádosti poskytovatele o zařazení služby do Sítě JčK.
Uvidíte, zda se čeká na vyjádření nebo zda vyjádření bylo přiloženo.
Zobrazte si vyjádření OÚ ORP kliknutím na ORP vyjádření bylo přiloženo.
Zobrazí se vám tlačítko Stáhnout vyjádření OÚ ORP v PDF.
Stažené Vyjádření OÚ ORP si můžete vytisknout.
Podmíněná Síť JčK¶
Poskytovatelé, kteří mají zájem o zařazení sociální služby do podmíněné Sítě JčK, musí podat žádost v souladu s Pravidly pro tvorbu a aktualizaci Sítě JčK.
Varování
Formulář žádosti o zařazení do podmíněné Sítě JčK je ke stažení na Sociálním portálu JčK v sekci Plánujeme / Síť sociálních služeb / Podmíněná síť sociálních služeb v Jihočeském kraji.
Podrobné informace k žádosti o zařazení do podmíněné Sítě JčK jsou uvedeny v Pravidlech vždy pro konkrétní období.